lørdag 27. februar 2010

Sting på sting på sting på...

I fjor høst fikk jeg lyst på et nytt broderi. Noe vakkert, inspirerende og gjerne litt tidkrevende. Jeg synes det er ok at noen ting tar tid. Det ble "Nature`s embrace" av Josephine Wall:



Sett noe så vakkert!!!! Britiske nettbutikker har alt en brodøses hjerte kan begjære. I korssting teller dette bildet 400 x 500, blir ikke det 200 000 - guriland. Det blir 400 000 enkeltsting. Dette vil definitivt ta sin tid! Mønsteret strekker seg over 50 A4 sider... og antallet nyanser er, vel, slik at det lønner seg å dobbeltsjekke for hver ny tråd.

Men det kan gå troll i sting. Hvem vet om ikke Himmelblås eføymann dukker opp idet siste tråd festes? Her er bare å svinge nåla, gitt!!!!!

1 kommentar:

  1. Heisann, dette var et nytt og hyggelig blogg bekjentskap:)
    Takk for hyggelig kommentar inne på min blogg:)
    Så spennende med din vinkling på horoskop!
    Jeg liker godt å lese,høre om og "tro" på det,i min hverdag er det mye Qi gong og pust som gjelder:) samt masse lyse tanker:)
    fiolineklem

    SvarSlett