fredag 19. februar 2010

Putelogg



Det var en dag jeg satt og survet over en vanskelig sak jeg ikke greide finne svar på. Tanker opp og tanker i mente. Ved symaskinen. Og så - pang - bare tok fargene meg, vekk var tankene, og jeg bare NIKOSTE meg med soloppgangsfarger, plukket stoffer etter innfallsmetoden, kuttet og sydde.

Skaperglede... skaperglede!!!! Det fins ikke noe deiligere i hele verden!!!!! Jeg er ofte så opptatt av resultatet. Veier for og imot, grubler, måler, hva gjør seg best her mon tro? Men denne gangen bare fløt alt som det selv ville, jeg fløt med og hadd det godt. Resultatet ble verken originalt eller perfekt. Men jeg kommer til å elske denne puta som en kjær venn fordi den minner meg om glede og frihet!!!!!!

Hekling i kombinasjon med lappeteknikk er forresten noe jeg jobber mye med for tida. Så det blir sikkert flere bilder med sånt. Hekling, broderi og strikk - i lappeteknikk.

Ha en strålende helg alle fargeglade!

1 kommentar:

  1. Nydelig pute og vakkert skrevet.
    "GLEDE ER EN INDRE KILDE TIL FRED OG LYKKE".

    Ønsker en gyllen helg.

    SvarSlett