fredag 17. september 2010

Tre mynter

Til den som måtte sneie innom her...

Våren tok meg med storm for noen måneder siden, og bloggingen gikk fullstendig opp i røyk. Uteliv med unger og hagestell!

Denne bloggen kommer til å hvile en stund, kanskje en veldig god stund, men jeg åpner en ny blogg i kveld på adressen www.tremynter.blogspot.com. Den er knyttet til et prosjekt jeg skal gjøre for Norsk Quilteforbund. Det dreier seg om å utvikle personlige bilder, om applikasjon og meditasjonsteknikker, men kanskje mest av alt om å utforske hva vi har inni oss. Jeg har alltid vært opptatt både av kreativitet/søm/farger og av indre utvikling, og i dette prosjektet vil jeg føre dem sammen. Det å skape er jo nøyaktig samme ting som å leve!

Har du lyst, så vær med og del tanker på denne bloggen. Om ikke annet kan du finne mye fin kunnskap om tarot der etterhvert. Beste hilsen fra Ida!

1 kommentar:

  1. Hei så koselig blogg! flink du er til å sy! jeg legger meg til som følger og titter snart innom igjen:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett